سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/11/4
3:22 عصر

فونت نستعلیق

بدست خزر رایان در دسته

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.

دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.
وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.

فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.  

             ghasem rayaneh

 

 

http://dl.kamyabonline.com/download/program/IranNastaliq%20Font.exe  

 

 

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

توجه : پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل IranNastaliq.ttf به داخل پوشه Fonts در محل نصب ویندوز خود بریزید. مثلا اگر ویندوز شما در درایو C نصب است آدرس بدین شکل می باشد C:WINDOWSFonts پس از این کار شما می توانید در برنامه های مختلف از این فونت استفاده کنید.


87/11/4
3:22 عصر

25 قالب رایگان برای دیتالایف انجین (نسخه 6 و 7)

بدست خزر رایان در دسته

25 قالب رایگان برای دیتالایف انجین (نسخه 6 و 7)

25 قالب رایگان برای دیتالایف انجین (نسخه 6 و 7)


تعداد: 25 قالب | حجم فایل: 12.7 مگابایت



تعداد 25 قالب رایگان انگلیسی برای سیستم مدیریت محتوی دیتالایف انجین مخصوص استفاده مدیران سایت های راه اندازی شده توسط دیتالایف.

دانلود قالبهای دیتالایف انجین:  

 

لینک دانلود مستقیم: :: دانلود کنید ::

لینک دانلود از رپیدشیر: :: دانلود کنید ::


87/11/4
3:22 عصر

نرم افزاری جامع و پیشرفته حسابداری Accounting 2007

بدست خزر رایان در دسته

نرم افزاری جامع و پیشرفته و عالی حسابداری Accounting 2007 با قابلیت های ویژه کاربردی برای همه مشاغل

نرم افزاری جامع و پیشرفته حسابداری Accounting 2007 با قابلیت های ویژه کاربردی



توضیح مهم :
این نرم افزار حسابداری یکی از نرم افزارهای گرانقیمت حسابداری هست که برای اولین بار در سایتهای ایرانی توسط تیم آنریل کرک و در PC7 ریلیز شده

با تشکر ویژه از سایت Pcseven و کرکر عزیز Keyvanriko0 از UnREal Rce

نرم افزار حسابداری بسیار حرفه ای و کامل و بین المللی با ساپورت جند زبان خارجی از جمله زبان فارسی و گرانقیمت با قابلیت های ویژه بشرح زیر

حسابداری
انبار داری
حقوق و دستمزد
کنترل مراکز هزینه
تولید و قیمت تمام شده
راهنما و اینترفیس به چند زبان مختلف
پشتیبانی انواع ارز خارجی
بانک اطلاعاتی اراکل
ساپورت همه چاپگر های لیزری
ویندوز 2000 یا ویندوز XP نوع SP2 یا SP3 و Vista


با استفاده از این نرم افزار شما سیستم حسابداری, انبارداری, حقوق و دستمزد, تولید, محاسبه قیمت تمام شده و کنترل پروژه را یکجا و در یک سیستم یکپارچه در اختیار دارید. همچنین در این نرم افزار می توانید داده ها را با هر نوع واحد پولی وارد کرده و گزارش گیری کنید
قابلیت ساپورت همه روشهای قیمت گذاری کالا اعم از FIFO, LIFO, AVERAGE را به صورت همزمان پشتیبانی می کند

این نرم افزار قادر است با پشتیبانی کامل از بانکهای اطلاعاتی Oracle و SQL Server دفاتر شما را در اقصا نقاط دنیا به هم متصل کرده و یک سیستم حسابداری یکپارچه و آن لاین در اختیار شما قرار دهد.

بخش حسابداری

ساپورت همه عملیات مالی و صدور اسناد حسابداری و چک که به آسانی و ساده و سریعتر صورت می گیرد. در تمامی گزارشات می توانید با یک کلیک به سطوح پائین تر بروید و این کار را تا رسیدن به اسناد حسابداری ادامه دهید
قابلیت مدیریت و مشاهده کلیه فعالیت های حسابداران

بخش انبارداری

شامل پیش فاکتور خرید, سفارش خرید, فاکتور خرید, برگشت از خرید, حواله ورود کالا, پیش فاکتور فروش, سفارش فروش, فاکتور فروش, برگشت از فروش و حواله خروج کالا

بخش حقوق و دستمزد

در بخش حقوق و دستمزد می توانید چارت سازمانی شرکت را تعریف کنید و برای هر پست قوانین و فرمولهایی برای محاسبه حقوق وضع کنید. آنگاه هر وقتی کارمندی استخدام می کنید و در سیستم تعریف می نمائید به مجرد تعیین پست سازمانی وی تمامی قوانین و فرمولهای محاسبه حقوق برایش تعریف می شود. سیستم حقوق و دستمزد بسیار انعطاف پذیر طراحی شده و هر نوع روش محاسبه حقوقی در این نرم افزار بسادگی قابل تعریف است.
قابلیت مدیریت و انجام کلیه مراحل بصورت اتوماتیک
قابلیت ساپورت انواع فیش حقوقی و یا لیست حقوق

بخش POS یا فروش بصورت بارکد

بخش POS در واقع پردازش صورتحسابهای فروش بصورت یک مرحله ای است. دستگاههای POS در قسمت صندوق فروشگاه نصب می شوند و مشتریان برای پرداخت اجناس خریداری شده به صندوق داران مراجعه می کنند. بارکد اجناس توسط دستگاه بارکد ریدر خوانده می شود و سیستم قیمت آن را اعلام می دارد. سپس با فشار یک کلید صورتحساب فروش بسته می شود و مشتری می تواند آن را بصورت نقد یا با کردیت کارت بپردازد. گاهی مشتری با ارز خارجی پرداخت می کند و سیستم بقیه پولش را به همان ارز و یا ارز رایج محاسبه کرده اعلام می دارد. در پایان شیفت کاری وضعیت صندوق خلاصه سازی می شود و اسناد حسابداری مربوطه بصورت اتوماتیک تولید می شوند


بخش قیمت تمام شده و کنترل پروژه

در این نرم افزار می توانید پروژه های مختلف را بصورت تعریف مراکز هزینه در یک قالب درختی تعریف و طبقه بندی کنید. سپس کلیه اسناد حسابداری و عملیات انباری که در ارتباط با هر پروژه صورت می گیرد مشخص نمائید و گزارشات مختلف قیمت تمام شده پروژه ها را داشته باشید.

بخش تولید

شما یکبار اجزاء محصول را مشخص می کنید و هزینه های تولید و سربار را بصورت فرمولی تعیین می نمائید سپس لیست تولید روزانه را وارد کامپیوتر می کنید. سیستم اجزاء محصول را از انبارها کم می کند و هزینه های تولید را محاسبه و در نهایت قیمت تمام شده محصول را به دست می آورد و آن محصول را ساخته به موجودی انبار اضافه میکند.

حجم برنامه: 33 مگابایت

دانلود برنامه:


   1   2   3   4   5   >>   >