سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/11/4
3:22 عصر

نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی

بدست خزر رایان در دسته

نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی Hosting Manager

نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی



نرم افزار مدیریت حرفه ای هاستینگ تحت ویندوز جهت نگهداری، مدیریت، آمارگیری و گزارش گیری از لیست کاربران.


امکانات

ایجاد پانل (Panel) مانند WHM: از این گزینه جهت ثبت پانل های جدید استفاده می شود و در دو نوع لینوکس و ویندوز ، مقدار فضا و پهنای باند و قیمت و . . . را در خود ذخیره می کند . پانلهای ثبت شده قابلیت ویرایش و حذف را دارا می باشند .

ثبت پسوند دامین (Domain): پسوندهای دامینی که شرکت شما ثبت می کند را با قیمت آن در این قسمت ثبت می کنید و در هنگام ثبت اکانت جدید از این پسوندها استفاده می کنید . این قسمت قابلیت حذف و ویرایش را دارا می باشد .

ثبت مشتری: در این قسمت از برنامه شما می بایست قبل از ثبت هر سفارش ، اطلاعات مربوط به صاحب آن سفارش را در بانک اطلاعاتی وارد نموده و برای هر مشتری یک نام کاربری انتخاب نمایید . در این سیستم هر مشتری ، تنها با نام کاربری خویش شناخته میشود .

ثبت سفارشات: با استفاده از این گزینه شما خواهید توانست که تمام سفارشات خود را در قالب یک فرم هوشمند تنها با سه کلیک ، ثبت و نگه داری نمایید . فقط کافیست نام کاربری مشتری ، نام پانل و نام پسوند دامنه او را انتخاب نموده و دکمه ثبت اطلاعات را کلیک نمایید . به همین سادگی . . .

مشاهده سفارشات: در این قسمت از برنامه نیز سیستمی تعبیه شده که با وارد نمودن نام دامنه هر سفارش ، تمام اطلاعات مربوط به آن سفارش برای شما نمایان میگردد .

حذف سفارشات: جهت حذف سایتهایی که مدت همکاری آنها با شرکت شما به پایان رسیده و قصد تمدیدی سرویس خود را ندارند نیز ، از قسمت حذف سفارشات اقدام نمایید . همچنین این سیستم برای حذف مشترکین خاطی نیز به کار میرود .

آمار و ارقام: شما در هر لحظه از برنامه میتوانید شاهد آمار و ارقامی کامل از بانک اطلاعاتی خود باشید . این آمار به صورت کاملا پویا و هوشمندانه از بانک اطلاعاتی سیستم استخراج میگردند .

لیست سیاه: این قسمت از نرم افزار نیز که در صفحه اصلی نرم افزار گنجانده شده و نسبت به تاریخ حساس است ، لیست تمام مشترکینی را نمایش میدهد که مدت سفارش آنها در پایان روز جاری به اتمام خواهد رسید . این سیستم از جمله قسمت های مفید بوده و باعث میشود که مدیر هاستینگ قبل از اتمام هر سفارش . ایمیلی مبنی بر تمدید سفارش را برای مشترک مذبور ارسال نماید .

و امکانات کاربردی دیگر نظیر تاریخ شمسی، درج فارسی روزهای هفته، ویرایش و حذف تمام اطلاعات و . . . .

دانلود نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی Hosting Manager  

 

 

لینک دانلود نرم افزار از رپیدشیر   دانلود کنید