سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/11/4
3:22 عصر

حسابداری هلو نسخه 5.3 (کرک شده)

بدست خزر رایان در دسته

حسابداری هلو نسخه 5.3 (کرک شده) 



از شرح تفصیل در مورد این برنامه خودداری می کنیم. تقریباً همه کاربران با این برنامه حسابداری آشنایی دارند. دانلود این برنامه برای شرکت ها و حتی مشاغل خاص بسیار مفید و کارا خواهد بود.

لازم به توضیح است که فایل ها بر روی سرور خودمان قرار گرفته تا همه کاربران بدون مشکل دانلود نمایند. در این راستا زدن دکمه تشکر توسط شما کاربر عزیز موجب دلگرمی بیشتر و تلاشمان در جهت عرضه بهترین ها خواهد بود.

سایت سازنده: شرکت مهندسی کامپیوتر طرفه نگار

دانلود حسابداری هلو نسخه 5.3 

 

لینک دانلود از رپیدشیر  

  

قسمت اول  +  قسمت دوم +  قسمت سوم  +   قسمت چهارم  +  قسمت پنجم   +   قسمت ششم  


پسورد فایل : www.pcseven.com 

 

 

 

لینک کمکی دانلود کرک برنامه: :: دانلود کنید ::

<$BlogSkyMore4Post$>

حسابداری هلو نسخه 5.3 کد 41
نرم افزار حسابداری هلو یکی از مهمترین نرم افزارهای فارسی زبان است. ویژگی مهم این نرم افزار استفاده از sql server 2000 می باشد که نرم افزار را قادر میکند تا سندهای بسیار زیادی را ثبت کند بدون اینکه برای کارکرد نرم افزار مشکلی ایجاد گردد و یا در هنگام ثبت کردن سندها زمان زیادی ببرد

برخی امکانات این نرم افزار عبارتند از:

صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، پیش فاکتور، ضایعات و مرجوعی) دریافت و پرداخت به صورت چک، نقد، نسیه، تخفیف.
خرج چک گردش چک و گزارشات متنوع از چکهای وصولی، وصول نشده و … بر حسب تاریخ، پشت نمره، شماره چک و یا … عملکرد بانکه و صورت حسابهای بانکی مطابق با استاندارد بانکهای کشور به تفکیک هریک از شماره حسابها.
اعلام سررسید چکها به صورت اتوماتیک، امکان ثبت چکهای تضمینی و گزارشات مربوطه معرفی کالا در سطوح اصلی و فرعی، همچنین تعریف نمودن مشخصه*های کالا به دلخواه عملکرد برنامه بوسیله نام کالا در کلیه مراحل و یا استفاده از کد کالا تا 15 رقم مطابق مشاغل مختلف فهرست ریالی و تعدادی از کل انبارها به صورت لحظه*ای و تعیین قیمت کالا بر حسب نرخ روزانه ارز (درهم، دلار و …) .
سفارش خرید کالا بصورت دستی یا اتوماتیک از روی حداقل موجودی کالا (حد سفارش) انبارگردانی و اتخاذ تصمیم مدیریت در مورد کالاهای کسری و انتقال به سال جدید .
گزارشات مخصوص جهت سابقه مشتریان و اطلاعات آماری از بهترین مشتریان، بهترین کالا و فروش ماهیانه و … اعلام وضعیت اشخاص از لحاظ بدهکاری و بستانکاری و حتی مبلغ چکهای عهده آنها در قسمتهای مختلف برنامه.
مشخصات کامل مالی و شخصی طرف حسابها به همراه ترازنامه و سابقه آنها مشخصات واسطه*ها ثبت کمیسیون آنها با درصد پیشنهادی و یا بدون در نظر داشتن درصد .
تنظیم گزارشات بصورت دلخواه از لحاظ نوع نگارش، اندازه، نوع قلم، رنگ، شروط مورد نظر و … صورت مغایرت بانکی به وسیله صورتحساب بانک از طریق مودم و یا موردی توسط اپراتور محاسبه سود و زیان لحظه*ای، ترازنامه دو ستونی و چهار ستونی.
توجه : بعد از نصب کردن برنامه به صورت دستی . یک چاپگر را به سیستم معرفی نمائید لزومی به خرید پرینتر و یا اتصال آن نمی باشد فقط کافیست از قسمت تعریف پرینتر یک چاپگر به ویندوز تعریف نمائید برای کرک کردن برنامه از فایل patch استفاده کنید. 

دانلود برنامه به صورت غیر مستقیم: 
پسورد فایل فشرده شده: www.pcseven.com